Ki az az esküvőszervező és miért fontos a munkája?

Az esküvőszervező az a személy, aki teljeskörűen megszervezi és lebonyolítja az esküvőtöket. Ő az, aki segít az esküvői helyszín és a szolgáltatók kiválasztásában, felveszi- és folyamatosan tartja velük a kapcsolatot. Minden igényről, óhajról, sóhajról gondoskodik a szervezés 0. pontjától az utolsó vendég távozásáig. Megírja az esküvői forgatókönyvet, amit ezután a többi szolgáltatóval együttesen valósítanak meg a menyegző folyamán. Egyszóval segít kiélvezni Nektek az esküvőtök minden egyes pillanatát. Az ő munkája segítségével biztos kezekben érezhetitek magatokat a Nagy Napon, hiszen nektek semmi más dolgotok nem lesz, mint átadni magatokat a pillanatnak, hogy valóban megéljétek az egészet!

Minek esküvőszervező, ha van ceremóniamester?

Véleményem szerint, mindkettejük munkája elengedhetetlen egy tökéletes esküvő megvalósítása során. De az alapvető különbség az, hogy az esküvőszervező már az esküvő szervezésének első lépésétől mellettetek lehet (amennyiben igénylitek), és megszervezi nektek az egész menyegzőt A-tól Z-ig. Helyszínt és szolgáltatókat keres. Míg a ceremóniamester feladatának nagy része csak aznapra szól.

Az esküvőszervező az esküvő napján a háttérből gondoskodik mindenről, mindig egy lépéssel előrébb járva biztosítja a forgatókönyv soron következő elemeit. A ceremóniamester pedig végig a násznép előtt van jelen. Irányítja őket, bejelenteni az eseményeket, fokozza a hangulatot.  

Egy esküvőn belül vállalsz szervezést és dekorálást is egyszerre?

Ez több dologtól is függ, pl.: milyen dekorációról van szó, van-e előtte vagy utána a napokban másik esküvőm is... A körülmények nagyban hozzájárulnak a kimenetelhez, de legtöbbször megmaradok egy fő feladatkörnél. 

Miért kell minden esetben egy személyes találkozó/elbeszélgetés az esküvőszervezési árajánlat átadása előtt?

A mai rohanó, modern világban még mindig hiszek a személyes beszélgetések erejében/varázsában. Így tudjuk a legkönnyebben átbeszélni, milyen lenne számotokra álmaitok esküvője. Kényelmesen ki tudunk térni minden apró, ám nagyon is fontos részletre. Természetesen amennyiben valami oknál fogva nem kivitelezhető a személyes találkozó, minden gond nélkül tudunk telefonon, skype-on vagy akár zoom-on is egy megbeszélést folytatni. Mivel minden esküvő más és más, én is csak egy alapos konzultáció után tudok átfogó képet alkotni az elképzeléseitekről, igényeitekről, majd átnyújtani Nektek az árajánlatot. 

Miért kell minden esetben meglátogatni a leendő esküvői helyszínt a dekoros árajánlat átadása előtt?

A dekorációs árajánlat átadása csakis azután lehetséges, hogy megvan az esküvő dátuma, helyszíne és egy hozzávetőleges vendég létszáma (ez utóbbi úgyis fog még változni). Ezután a párral együtt meglátogatjuk az esküvő helyszínét és együtt átbeszéljük, hogy egészen pontosan mit és hova, miből mennyit képzeltek el. Ezt követően tudom elkészíteni a dekorációs árajánlatot. 

Az egész ország területén megoldható esküvőszervezés?

Igen, bárhol az országban.

Az egész ország területén vállalsz esküvői dekorálást?

Dekorációk kivitelezése jelenleg Kecskemét és 50 km-es vonzáskörzetében lehetséges.